Beata Tylman – Nowakowska: W czasach transformacji, zmiany pokoleniowej i redefinicji ładu korporacyjnego, na znaczeniu zyskują kompetencje, empatia i odwaga w zadawaniu nowych pytań. Liderzy nie powinni już tylko zarządzać teraźniejszością – ich rolą jest wyprzedzać jutro.
Baza wiedzy
rekrutacja - porady


Dominika Bettman: Algorytm, który nie jest zasilany wiedzą o potrzebach, priorytetach, oczekiwaniach i wymaganiach 50 procent populacji, będzie budował świat cyfrowy bez uwzględnienia kobiet. Bo nie będą one po prostu występowały w danych. Dlatego niezmiennie zachęcam kobiety do aktywności w technologiach, w różnych jej wymiarach – od odpowiedzialnej obecności w social mediach, po studia STEM.

Piotr Kaczmarek: W sytuacji, gdy kompetencje i zawodowy background kobiet i mężczyzn jest podobny, to wielkim atutem kobiet staje się ich inteligencja emocjonalna.

Grażyna Piotrowska – Oliwa: Kobiety powinny być bardziej zaangażowane w decyzje firmy na poziomie zarządu, co do tego jest pełna zgoda. Przy założeniu, że mają porównywalne kompetencje i naprawdę chcą taką karierę robić.

Piotr Krupa, KRUK S.A.: Nigdy nie myślałem, że płeć może być jakąkolwiek preferencją przy wyborze pracowników. Wiedziałem, że zatrudniamy dużo kobiet, bo były po prostu bardzo dobre. Decydowały zawsze i wyłącznie kompetencje, etos i etyka pracy. Dlatego mamy dziś 57% pań na stanowiskach managerskich.