Ponad 20 lat temu, aby wesprzeć rozwój KRUKa, jego założyciele zdecydowali się na zatrudnienie dwóch kobiet ze świeżym spojrzeniem na biznes. Kilkunastoosobowa wówczas firma windykacyjna, która odniosła swoje pierwsze sukcesy i zobaczyła wielką szansę na rozkwit, postawiła na kobiety. Dziś zatrudniamy ponad 3 500 osób, 60 proc. stanowisk managerskich zajmują kobiety, a 42 proc. to […]
Baza wiedzy
rekrutacja - porady
Agnieszka Kręciszewska: Patrząc na wykres kosztu marginalnego – każda dodatkowa jednostka doskonałości generuje coraz większe koszty. Dlatego radziłabym kobietom, żeby przejść od must, do nice to have. Ma być good enough. Bo perfect nam się nie opłaca.
Bianka Siwińska, CEO Perspektywy Women in Tech: Technologie kwantowe mogą rozwiązywać największe problemy, chociażby kryzys klimatyczny. Ja doradzając w tych kwestiach wicepremierowi będę proponować drogę, będę sugerować odpowiednie kierunki. Czyli będę mieć wpływ.
Wioletta Januszczyk, Medicover: Monolity nie są efektywne. Dlatego tak ważna jest różnorodność, także w zarządzie. Natomiast ważne jest, aby kobiety były promowane dlatego, że są najlepsze do pełnienia danej roli a nie dlatego, że musimy zapewnić im udział.
Marta Życińska, Mastercard Polska: Staram się działać tak, żeby budować społeczność, a nie zajmować się nadzorem. Tym jest dla mnie przywództwo. Nadaję kierunek i zostawiam swobodę.