Baza wiedzy

rekrutacja - porady

Pierwszy dzień w nowej pracy, budowanie relacji, rozmowa przy kawie
Zmiana pracy
Pierwszy dzień w nowej pracy. Jak zrobić dobre wrażenie?

Pierwsze tygodnie w nowej pracy to moment, w którym robisz bardzo ważne pierwsze wrażenie. Oto 4 wskazówki, jak poradzić sobie w nowej pracy, zwłaszcza jeśli od ostatniej zmiany minęło już trochę czasu.

Czytaj więcej czytaj więcej
Umowa na czas określony czy umowa B2B? Co lepiej wybrać?
Zmiana pracy
Umowa na czas określony czy umowa B2B?

Umowa na czas określony czy raczej  umowa B2B? Jakie są wady i zalety, którą warto wybrać?

Czytaj więcej czytaj więcej
Jak odpowiedzieć na pytanie o porażkę
Zmiana pracy
Jak odpowiedzieć na pytanie o największą porażkę?

Dlaczego kandydat dostaje od rekrutera pytanie o największą porażkę? Ponieważ sposób w jaki kandydat opowiada o rzeczach, które mu się nie udały, wiele mówi na temat jego dojrzałości, otwartości na naukę i krytykę oraz sposobów radzenia sobie z wyzwaniami. Przygotuj się więc na pytanie o największą porażkę, korzystając z 3 poniższych wskazówek:

Czytaj więcej czytaj więcej
Jak sobie poradzić po stracie pracy
Zmiana pracy
Co zrobić po stracie pracy? 5 kroków

Dla wielu strata pracy osób to jedno z najtrudniejszych doświadczeń życiowych. Dlatego po stracie pracy znajdź chwilę na mentalny restart, a potem rozpocznij proces poszukiwań z nowymi siłami.

Czytaj więcej czytaj więcej
Jak znaleźć pracę porady
Zmiana pracy
Jak znaleźć pracę? Zacznij od tego:

Nie siedź w nocy scrollując LinkedIn, nie spędzaj 12 godzin dziennie wysyłając CV, nie poświęcaj weekendów na szukanie pracy. Jak znaleźć pracę? Podejdź do tego metodycznie. Poszukiwanie pracy możesz zaplanować tak:

Czytaj więcej czytaj więcej