Pierwsze tygodnie w nowej pracy to moment, w którym robisz bardzo ważne pierwsze wrażenie. Oto 4 wskazówki, jak poradzić sobie w nowej pracy, zwłaszcza jeśli od ostatniej zmiany minęło już trochę czasu.
Baza wiedzy
rekrutacja - porady


Umowa na czas określony czy raczej umowa B2B? Jakie są wady i zalety, którą warto wybrać?

Dlaczego kandydat dostaje od rekrutera pytanie o największą porażkę? Ponieważ sposób w jaki kandydat opowiada o rzeczach, które mu się nie udały, wiele mówi na temat jego dojrzałości, otwartości na naukę i krytykę oraz sposobów radzenia sobie z wyzwaniami. Przygotuj się więc na pytanie o największą porażkę, korzystając z 3 poniższych wskazówek:

Dla wielu strata pracy osób to jedno z najtrudniejszych doświadczeń życiowych. Dlatego po stracie pracy znajdź chwilę na mentalny restart, a potem rozpocznij proces poszukiwań z nowymi siłami.

Nie siedź w nocy scrollując LinkedIn, nie spędzaj 12 godzin dziennie wysyłając CV, nie poświęcaj weekendów na szukanie pracy. Jak znaleźć pracę? Podejdź do tego metodycznie. Poszukiwanie pracy możesz zaplanować tak: