Agnieszka Kręciszewska: Patrząc na wykres kosztu marginalnego – każda dodatkowa jednostka doskonałości generuje coraz większe koszty. Dlatego radziłabym kobietom, żeby przejść od must, do nice to have. Ma być good enough. Bo perfect nam się nie opłaca.
Baza wiedzy
rekrutacja - porady
Bianka Siwińska, CEO Perspektywy Women in Tech: Technologie kwantowe mogą rozwiązywać największe problemy, chociażby kryzys klimatyczny. Ja doradzając w tych kwestiach wicepremierowi będę proponować drogę, będę sugerować odpowiednie kierunki. Czyli będę mieć wpływ.
Wioletta Januszczyk, Medicover: Monolity nie są efektywne. Dlatego tak ważna jest różnorodność, także w zarządzie. Natomiast ważne jest, aby kobiety były promowane dlatego, że są najlepsze do pełnienia danej roli a nie dlatego, że musimy zapewnić im udział.
Marta Życińska, Mastercard Polska: Staram się działać tak, żeby budować społeczność, a nie zajmować się nadzorem. Tym jest dla mnie przywództwo. Nadaję kierunek i zostawiam swobodę.
Blanka Borkowska, ISS: Naszą rolą, jako liderów, jest pozostawienie firmy i ludzi w lepszym miejscu, niż byli wtedy, kiedy ich zastaliśmy.