Baza wiedzy

rekrutacja - porady

Aleksandra Karasińska, Dyrektorka Fundacji Ringier Axel Springer, dziennikarka, wieloletnia redaktorka naczelna Forbes Women Polska wywiad dla Kornblit Talks
Kornblit Talks
Siła kobiecego networkingu

Aleksandra Karasińska, Dyrektorka Fundacji Ringier Axel Springer, dziennikarka, wieloletnia redaktorka naczelna Forbes Women Polska: Gdy świadoma kobieta jest na decyzyjnym stanowisku, to podejmuje dobre dla kobiet decyzje. Czy to jest korporacja, media czy polityka – zawsze stara się wprowadzić więcej równości.

Czytaj więcej czytaj więcej
Urszula Okarma KRUK S.A. Członkini Zarządu wywiad dla Kornblit Talks
Kornblit Talks
Kobiety są fundamentem naszego sukcesu

Ponad 20 lat temu, aby wesprzeć rozwój KRUKa, jego założyciele zdecydowali się na zatrudnienie dwóch kobiet ze świeżym spojrzeniem na biznes. Kilkunastoosobowa wówczas firma windykacyjna, która odniosła swoje pierwsze sukcesy i zobaczyła wielką szansę na rozkwit, postawiła na kobiety. Dziś zatrudniamy ponad 3 500 osób, 60 proc. stanowisk managerskich zajmują kobiety, a 42 proc. to […]

Czytaj więcej czytaj więcej
Agnieszka Kręciszewska, CFO Caparol Polska w wywiadzie dla Kornblit Talks
Kornblit Talks
Nie wahaj się częściej mówić „ja”

Agnieszka Kręciszewska: Patrząc na wykres kosztu marginalnego – każda dodatkowa jednostka doskonałości generuje coraz większe koszty. Dlatego radziłabym kobietom, żeby przejść od must, do nice to have. Ma być good enough. Bo perfect nam się nie opłaca.

Czytaj więcej czytaj więcej
Bianka Siwinska Perspektywy Women in Tech wywiad dla Kornblit Talks
Kornblit Talks
Technologie wyczulone na ludzi

Bianka Siwińska, CEO Perspektywy Women in Tech: Technologie kwantowe mogą rozwiązywać największe problemy, chociażby kryzys klimatyczny. Ja doradzając w tych kwestiach wicepremierowi będę proponować drogę, będę sugerować odpowiednie kierunki. Czyli będę mieć wpływ.

Czytaj więcej czytaj więcej
Wioletta Januszczyk Członkini Zarządu Medicover wywiad dla Kornblit Talks
Kornblit Talks
Czuję, że jestem częścią większej idei

Wioletta Januszczyk, Medicover: Monolity nie są efektywne. Dlatego tak ważna jest różnorodność, także w zarządzie. Natomiast ważne jest, aby kobiety były promowane dlatego, że są najlepsze do pełnienia danej roli a nie dlatego, że musimy zapewnić im udział.

Czytaj więcej czytaj więcej